Po polskich drogach porusza się już 400 061 samochodów Toyoty wyposażonych w napęd hybrydowy. Kierowcy w naszym kraju najczęściej wybierają takie modele jak Corolla, Toyota C-HR oraz RAV4. W samym 2025 roku aż 93% wszystkich Toyot sprzedanych w Polsce stanowiły właśnie wersje hybrydowe.
Od ponad dwudziestu lat Toyota pełni ważną funkcję w elektryfikacji polskiego rynku samochodowego. Pierwszą hybrydą, która pojawiła się w Polsce w 2004 roku, był kompaktowy liftback Prius. Od tego czasu marka systematycznie wzbogacała gamę aut wyposażonych w oszczędne i niezawodne układy hybrydowe. W 2025 roku oferta Toyoty obejmuje już osiem modeli – samochody miejskie i kompaktowe, popularne crossovery, rodzinne SUV-y czy eleganckie limuzyny.
Pod koniec sierpnia Toyota w Polsce odnotowała sprzedaż hybrydy numer 400 000. W bieżącym roku aż 93% wszystkich sprzedanych samochodów marki to właśnie modele hybrydowe. Od debiutu Priusa na polskim rynku do początku września 2025 roku klienci w naszym kraju kupili już łącznie 400 061 hybrydowych samochodów Toyoty.
Wynik ten skomentował Robert Mularczyk, PR Senior Manager Toyota Central Europe: „27 lat pracy nad technologią hybrydową doprowadziło do dominacji tego napędu w ofercie Toyoty i pełnej akceptacji użytkowników, a powszechne korzystanie z hybryd przez taksówkarzy i przewoźników potwierdzają użytkowe zalety tej technologii. Niezawodność, bardzo niskie zużycie paliwa w mieście i utrzymywanie ceny przez samochody używane przyczyniły się do masowej sprzedaży hybryd Toyoty. Dziś piąta generacja to jeszcze większa wydajność i bezawaryjność”.